Vyberte stránku

Další týden, další video. Schválně, kdy mě to přestane bavit 🙂

Zatím mám drobnou výhodu: Cody se i tomuto dílu již věnoval, takže se mám kde odpíchnout.

Kvalita videa:

Zvuk lepší, obraz pořád hrůza. Obzvláště když se za Corey honily mraky, tak z ukazovaných knih nebylo vidět vůbec nic. Možná je to moje osobní slepota, ale opravdu jsem z obrázků v knihách neviděl ani ň. Na druhou stranu velmi kladně hodnotím uvedení seznamu prezentovaných knih dolů do popisu videa na youtube. Samotné dohledávání je pak mnohem jednodušší.

V projevu mě kupodivu nic netahalo za ucho, žádných nepříjemných frází jsem si nevšimnul. Co mě trochu chytlo: Připadlo mi, že samotá příprava řeči ke knihám byla mizivá, nebo spíš vůbec žádná. Jako kdyby Corey ke každé knize mluvila „z patra.“ V kombinaci s úvodním prohlášením: „Nemáme moc času,“ to na mně působí, jako kdyby bylo video produkováno „na poslední chvíli.“

A opět – bylo produkováno „na první dobrou.“

Mimochodem: Danou poznámku o nedostatku času přisuzuji spíše obecně zažitému omylu, že na youtube lze nahrát video o maximální délce deseti minut.

Výběr knih

Tak já se přiznám: Ani jednu ze jmenovaných knih jsem nečetl. A zařazení Silver Raven Wolf (nebo jak se ta baba správně píše) považuji minimálně za diskutabilní. Kdybych já vybíral knihy do videa, tak vyberu ty nejlepší. A pak bych možná udělal druhé video na téma „Knihy, které já považuji za přínostné, ale dost lidí si to o daných knihách nemyslí.“

Případně: Zařazení diskutabilní knihy do seznamu ano, ale s lepším vysvětlením, proč tam je. Kromě Silver Raven Wolf totiž něco o všem píše i dost podprůměrných, až špatných autorů.

Celkově

Ano, nápad se mi stále líbí. A navíc mám zájem si jmenované knihy najít a alespoň prolistovat. Zároveň dodávám, že když je autor diskutabilní, tak to neznamená, že píše blbě. Mnohdy bohužel ale stačí jedna jediná kniha a máte vymalováno.